Szavazz! | Megköszönünk minden napi kattintást és minden véleményt. Csak a Ti segítségetekkel bővülhet közösségünk!
|
Ki van itt? | Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég Nincs A legtöbb felhasználó ( 57 fő) Szer. Szept. 25, 2024 9:45 pm-kor volt itt. |
Szintlépések | |
Dobástábla | |
Statistics | Összesen 66 regisztrált felhasználónk van. Legújabb felhasználó: endiii
Jelenleg összesen 3709 hozzászólás olvasható. in 172 subjects
|
|
| Játékmechanika | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Malthael Admin
Tapasz. pont : 6666666666 Tapasz. szint : 99 Hozzászólások száma : 485
| Tárgy: Játékmechanika Pént. Okt. 11, 2013 12:24 pm | |
| A harcrendszerrel, képességekkel kapcsolatos kérdések fóruma. | |
| | | Ferbryt Rolas
Tapasz. pont : 206 Tapasz. szint : 1 Hozzászólások száma : 42
| Tárgy: Re: Játékmechanika Szomb. Nov. 02, 2013 10:56 am | |
| A félreértések elkerülése és a kíváncsiságom miatt feltennék pár kérdést (ha nem probléma).
Valószínűleg még korai, viszont nem találtam sehol sem kifejtve, hogy hogyan történik a szintlépés. (ha esetleg én nem vettem észre, akkor bocsánat a figyelmetlenségemért) Ez hogyan lesz megoldva játékon belül/kívül?
Lesz, avagy már szabályozva is van, hogy ki, mennyi vagyonnal/segítőkkel "rendelkezhet"? (Tudom, hogy ez nem egy egyszerű kérdés. Ezért is, megelégednék egy átfogóbb válasszal is.)
Illetve, lehet hatalommal rendelkező tárgyakat "találni" valamilyen módon?
Előre is köszönöm a válaszokat! (megelégszem azzal is ha akkor válaszoltok, amikor lesz elég szabadidőtök és kedvetek / annyira azért nem fontos) | |
| | | Dastriel Admin
Tapasz. pont : Over 9000 Tapasz. szint : 99 Hozzászólások száma : 176
| Tárgy: Re: Játékmechanika Szer. Nov. 06, 2013 1:40 am | |
| A szintlépés egyértelműen megfelelő mennyiségű TP összegyűjtése után következik be. Ezt követően lehetőség van képesség vagy varázslat fejlesztéséhez, szerintem vagy 1 képesség, vagy 2 varázslat (hiszen 1 képesség=2 varázslat). De amikor valaki közel lesz a 2. szinthez, úgyis kimerítőbb közleményt fogtok kapni róla.
Vagyont egyelőre még nem számoltunk, mert még nem voltak olyan küldetések/kalandok, amit a karakterek pénzért vállaltak el, de ilyen is lesz majd. Segítők tekintetében maximum 1, de ők sosem képviselhetnek nagyobb szerepet, mint a karakter.
Hatalommal rendelkező tárgyak tekintetében még nem jutottunk megállapodásra, hogy itt létezzenek-e, de amint kiderül, értesítünk mindenkit. | |
| | | Arkán
Tapasz. pont : Felmérhetetlen Tapasz. szint : 666 Hozzászólások száma : 508
| Tárgy: Re: Játékmechanika Hétf. Dec. 09, 2013 10:24 pm | |
| Hali!
Kérdés!
A mesélő nélküli játékban kaphatnak e a játékosok tapasztalati pontot és ha igen mi alapján és ki dönt e felől? | |
| | | Dastriel Admin
Tapasz. pont : Over 9000 Tapasz. szint : 99 Hozzászólások száma : 176
| Tárgy: Re: Játékmechanika Hétf. Dec. 09, 2013 10:27 pm | |
| Mesélő nélküli játékban a játékosok nem kapnak pontot. Ezek a játékok azért vannak, hogy egymással is jól érezzétek magatokat, és a játék legyen az elsődleges, ne csak az elvakult fejlődés.
Ennek ellenére az aktív játékosok később jutalomban részesülhetnek. | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Játékmechanika | |
| |
| | | | Játékmechanika | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |